یک لحظه با افغانان باشید

آثار دستی یک مهاجر پشتون

یک لحظه با افغانان باشید

آثار دستی یک مهاجر پشتون

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

۱

دنیای یک شهید افغان

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

//bayanbox.ir/view/6137733654057293718/f88ed70bf52a38afc79c.jpg

تابوتم کنید و تفنگم را
بر روی سینه ام گذاشته بسوی خانه ببرید

* مادر دیگر دم در انتظار من نباش .

* پدر دیگر نگران آینده من نباش
چون پسرت تا آخرین قطره خون جنگید و از وطن دفاع کرد .

* خواهرم به قولم عمل نتوانستم
ببخش چون وطن برایم مهمتر از رسیدن به عروسی تو بود .

* برادرم درست درس بخوان
بعد ازین کلید های موترسایکلم برای همیش از آن تو خواهد بود .

* عشقم گریه نکن
چون من یک" سرباز" هستم تولد شدم برای مردن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۵
نجیب الله بهرامی

شهادت

شهید

پشتون

نظرات  (۱)

سلام.وبلاگ خوبی دارید.خسته نباشید.به وبلاگ منم سری بزنید در این شب ها التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی